Etiketter

, ,

Efter att ha läst lite hos Catta om grammisgalan så blev jag lite nyfiken på den där Kleerup som enligt AB ”flyr” från galan och är ursinnig.

Hittade en gammal artikel som handlar om honom där det kommer fram att han hade varit rätt hög under hela inspelningen av Bingo Royale. Eftersom jag själv inte sett detta program kan jag ju inte uttala mig men han bör väl veta bäst.

Efter programmet hade han checkat in sig på behandlingshem. Med tanke på hans ursinne över drogtestningen kan man väl anta att det inte riktigt har varit så effektivt.

Dessutom tycker jag Ebbot och Robyn är fel ute när de kritiserar polisinsatsen. Det är ju fest och man vinner priser. Då ska man ju vara immun, eller hur de nu menar. Det finns ju mycket droger inom musikvärlden. Det kanske är bättre att de åker dit en sån här gång, innan de tar en överdos om några år.

