Etiketter

, ,

Jag har en annan blogg förutom denna. I den skriver jag om mina barn. Denna blogg är mer ”anonym” eftersom jag vill kunna skriva mer personliga saker också som jag kanske inte vill att mina föräldrar och familj ska läsa. 

Sen ser man andra bloggar, typ  Blondinbella och kompani som skriver ner och tar kort när de har varit och handlat och provar kläderna. Jag kan för mitt liv inte förstå intresset för detta. Själv har jag inte råd att införskaffa sådana kläder, de skulle definitivt inte sitta lika bra på mig, och jag HATAR att gå i klädaffärer. Jag hinner bli tröttare än min sambo när vi är ute och shoppar.

Så tänker jag på alla dessa min familj bloggar typ min och andra. Snacka om ointressant för dem som inte känner oss. Visserligen är mina barn de absolut sötaste i världen och dessutom, fantastiskt nog, även de smartaste så de borde vara av intresse för alla och envar. 

Det är tur att folk har olika intressen i alla fall så det finns ett stort utbud. Framförallt när man är uttråkad.  Och det är ganska klart att många är intresserad av detta med shopping även om inte jag är det.

