Etiketter

Jag har nu säsong 4 gett mig in att kolla på Let’s Dance. Gillar inte att titta på alla dessa program med hemska jury som ska vara elaka. Känner inte som jag missat något, allting verkar ju gå att följa via tidningarna. Men i år är Magdalena Graaf med. Alltså tittar jag på det. Och fastnat. 

Idag kommenterade Tony hur enormt sexigt det var att se Magnus Samuelsson muskulösa höfter vaggade rytmiskt.

Jag håller med att han är en fantastisk dansare, och jag vill gärna ha honom kvar länge. Men när Tony tänkte ”wow” då tänkte jag Belgian Blue. Så olika man kan tänka 🙂

Jag skulle gärna velat haft kvar alla paren – och sen se hur bra de blir på 12 veckor, sån är jag. Kanske för att jag mest av allt identifierar mig med Hasse Aro vad giller stil. Vill gärna, men inte mycket till rytmkänsla 🙂

Kitty hoppas jag försvinner fort. Tror inte hon vill ändra på sig själv på något sätt utan köra sitt eget race, oavsett om hon lär sig eller som det verkar inte. Samtidigt tror jag att hon lätt knäcks av kritik, så hon kommer inte må så bra av deras omdömen. 

Även Carl-Jan kanske inte har så mycket där att göra 🙂

Gick inte så bra för Blondinbella tyckta jag när jag såg henne dansa när jag jämförde hennes dans med någon av de andra som dansat quickstep. Domarna var snällare än jag trodde.

Har aldrig sett quickstep tidigare förövrigt. Vad sjutton var det för dans?!

Lite kul citat från Blondinbella:

”Vad fick du för konstruktiv kommentar?”
”Bambi på hal is – men du kan säkert bättre nästa gång.” Och vari låg det konstruktiva…?

Men jag hoppas hon får vara kvar, men man får väl se vad som händer.

