Etiketter

Den här veckan passerade jag 10.000 besökare på bloggen. Känns enormt kul.

Framförallt uppskattar jag när jag får kommentarer. Det är verkligen kul när folk läser det jag skriver. Nu har jag också lagt in sådana här fina övervakning för att se vilka myndigheter som besöker min blogg. Jag blev inspirerad när Catta visade upp sin lista på myndigheter som varit inne på hennes sida. Det var helt klart imponerande. Själv har jag till dags dato 4 besökare. Jag studsade faktiskt till när jag noterade att jag fått besök av Allmänna reklamationsnämnden. Jag vet inte vad jag fann mest förvånande. Att de fanns med på listan, eller att någon från ARN hittat till min blogg (det gällde då inlägget om Jenny Westerstrands märkliga uttalande)

Jag hittade även media creeper. Än så länge är det ingen tidning som hittat mig. Men det kanske kommer någon gång.

Oavsett var ni kommer ifrån så är ni väldigt välkomna.

Under min tid som bloggare, vilket har varit lite periodvis kan erkännas, så har det hunnit bli 246 inlägg. Man kan lätt se hur mina inlägg har fördelat sig när man tittar på besökare från december 2008 då bloggen startades.

Eftersom det har blivit mer busy IRL just nu så blir det inte lika många inlägg. Men jag kommer fortsätta tänka till och skriva för det ger så mycket tillbaka att skriva. Jag tvingar mig själv att fundera på varför jag reagerar på vissa saker.

Och slutligen kan väl tilläggas så har jag då ett visst Inflytande (kanske nåt för media att tänka på 🙂 ):

