Etiketter

Jag gillar att se varifrån folk kommer när de hamnar på min blogg. Inte så att jag vill veta adressen för att på så sätt hänga ut folk.  

Men jag sticker inte under stolen med att jag gillar att se att folk kommer hit och läser. Att jag sedan inte får alltför mycket negativ kritik känns ju också bra.

Igår så kom en ny höjdpunkt. Jag noterade att jag låg på 10 i topplistan på Främsta inlägg från hela WordPress.com. Eller ja, egentligen är det väl de svenska bloggarna vilket var min sambos torra kommentar när jag ville ha bekräftelse och visade listan. Inte så stor imponanseffekt alltså. Jag var vid tillfällen på 8 plats på listan. Under Melodikrysset nr 14 2010.

Tog en skärmdump av det då för att spara för dagar då man behöver lite uppmuntran. 15 min senare låg jag ett steg över, på 6 plats.

I dag konstaterade jag till min förvåning att jag avancerat upp till 4 plats. Känns väldigt kul tycker jag. Kan leva länge på det faktiskt 🙂

