Blev full i skratt när jag läste att Monica nu hade gett sig på Pär Ström på sin blogg. Hon har väl tappat en massa läsare på sista tiden så det är väl en liten vacklande kamp att skapa liv runt sig. Då blir hon ju alltid bekräftad av de som är kvar som tycker hon är så lysande.

Det jag älskade mest av allt var:

Klippt från Monica:

av någon outgrundlig anledning har han dessutom tagit för vana att skicka sina egenhändigt ihopsnickrade inlägg på sin blogg till mig (!)

Svar från Pär

Kommentar 1: Jag har aldrig ”skickat” ett enda blogginlägg till Monica Antonsson. Däremot har hon valt att bli vän med ‘Bloggen Genusnytt’ på Facebook, och där flaggar jag för nya blogginlägg.

Jag har själv skrivit ett antal inlägg om Monicas debattteknik och äventyr här i bloggen. Saken är ju att det är tack vare Monica som jag en gång i tiden började blogga  🙂

Barnen i Marks, Brytningen med Ingrid del 1, del 2, diskussion om George Pesor del 1, del 2Brytningen med Ramona, Fundering över Alexis och Monica,   Att förminska meningsmotståndare, Om Tito och barnflickan, Angående Maja, Om Marina del 1, del 2, del 3, del 4, funderingar över ”Sanningen om Mia” debatten, del 1, del 2, del 3

