Etiketter

Hittade ett inkommande besök från Politometern till min blogg idag. Blev lite förundrad och kontrollera hur det kom sig. Visade sig att jag skrivit om EU, visserligen i förbigående men ändå. Och man hade fått in att jag var PP också. Kändes lite betydelsefullt faktiskt 🙂

Lite synd är det väl att jag som väldigt sällan svär då lyckas få med ett svärord just i den delen som visas….

Detta fick mig att fundera på det här med statistik igen. Jag skrev ju ett inlägg 12 februari när jag passerat 10.000 hits.  Dags att göra en uppdatering på detta känner jag.

På den tiden var det 38% av bloggarna som var mer inflytelserika. I dag är det 28%.

Totalt har jag då haft drygt 43.000 besökare. Min ”storhetstid” var i april efter Uppdrag granskning skrev om Bjästa.

Det kan man även se bland mina mest lästa inlägg.

Så den sista roliga statistik detaljen är väl att se vilka media och statliga myndigheter som då kommer och besöker en så inflytelserik person som mig.

Några stycken är det hos Creeper. Lite spännande är det väl att Rikspolisstyrelsen besökte mitt inlägg Polisbrutalitet?. Även några från Media har besökt min sida. Tyvärr verkar inte historin på besöken där finnas kvar per site i alla fall.

