Etiketter

Det är alltid härligt med uppskattning, och för ett litet tag sedan fick jag då ett Award från Catta, vilket jag blir glad för. Även om tiden för bloggandet har varit non existent nu ett tag.

Med den följer vissa förpliktelser också som att svara på några frågor:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
During the schema preparation, the routine will check that the organization is at (ok, har precis läst på lite om Exchange så det är Configuring Microsoft Exchange Server 2007)

Vad var det senaste du såg på tv?
Just nu har jag snöat in på Glee så det var ett avsnitt från denna serie.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Sonen lyssnar och sjunger med till Manboy (3-år, så det låter rätt kul) och vattenskvalp från akvariet.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
På väg från parkeringen och in. Burr. Borde vi inte vara på väg mot ljusare tider?

Vad har du på dig?
Beiga jeans, svart tröja med något sorts stads siluett tryck på.

 Vilken var den senaste filmen du såg?
Avatar

Skulle du överväga att flytta utomlands?
O ja, har funderat många gånger. Hade jag inte bara varit och tittat på kattungar en gång ’97 så kanske vi kommit till skott. Men det finns väl fortfarande chans. Drömmen är Vancouver sen jag såg Danger Bay.

5 bloggare som jag då ger award vidare till

Right back at ya, CattasBubbla – För att hon är den hon är. För att hon inte är rädd att sticka ut hakan, och ta upp svåra ämnen, och inte är rädd att stöta sig med folk. Och för att hon (oftast) lyckas hålla humöret i schack även i de mest hetsiga diskussionerna.

Anybody – En person med tankar om mycket. Det är rätt roligt att följa såpan vem ska bli ny partiledare i hennes blogg just nu.

Helena von Schantz – En folkpartist och lärare. Jag skulle själv gärna haft henne som lärare när jag läser vilka vettiga tankar hon har om mångt och mycket. 

Medborgar X – Mycket visa tankar från hans perspektiv. Jag är så glad att han är tillbaka i bloggosfären. Jag hoppas få följa hans tankar vidare. Även om jag inte alltid håller med, så tycker jag oftast tankarna är vettiga.

Oh the Irony, för alla skratt som han bjuder på

