Etiketter

, , ,

Det känns fortfarande som jag går runt i ett töcken och inte riktigt tar in omgivningen. Så jag ser nyheterna men har inte reagerat så mycket på det. Utom just den här pappan som ska ha lämnat sin son att gå hem efter innebandyn. Det reagerade jag på, och skulle ha skrivit om. Men så många andra har reagerat på samma sätt. Men nu verkar sanningen vara någon annan. Vad det handlade om kanske aldrig blir klart. Men i alla fall tycks det inte varit så illa som man först trott.

Idag var jag och handlade och passerade två första framsidor på skvallerblaskor. Inte Aftonbladet eller Expressen då, men de mer äkta skvallerblaskor. Den enda ropar ut om att Victoria väntar tvillingar, och den andra har en bild på Madde och prat om babylycka. Jag funderar på hur off jag varit om jag missat detta. Men med lite googling får jag fram att det handlade om att sprida skvaller om Victoria. Och även om jag hittar en bild på Madde där hon ser aningen gravid ut så inser jag snabbt att det var från 2007 och troligen inte detta rykte det handlade om. Inte vet jag, kanske jag som läst fel med.

Men det känns beklämmande att söka på någon och gravid och få fram så många spekulationer vid olika tidpunkter. Tur att man inte är känd.

Funderar lite på Charlie Sheen som det har varit extremt tyst om på sista tiden, typ sen han slängdes ut från sin show. Men plötsligt så är han en ny människa. Jag läste vid något tillfälle någon som spekulerade i att han iscensatt allting för att kunna lösas ur kontraktet till 2½ män. Undrar lite om det ligger något i det – eller om familjen kunnat ta hand om honom efteråt, fått bort honom från rampljuset medan han tog itu med sina problem. För problem måste han väl haft.

