Etiketter

Sitter hemma hos mina föräldrar med segt Internet samt huggsexa på den enda datorn som är igång. Visserligen skulle jag kunna starta min dator – men att hitta en plats att sitta med datorn är inte så lätt. Och sen är det en del av ledigheten för mig. Att inte sitta vid datorn. Knappt ens se på TV.

Men efter att  haft lugn och ro idag så passar jag nu på att smita in till datorn för min tur vid den. Läser runt lite bland bloggar och tidningar för att se vad som händer. (Wow, kört att åka till Norrland alltså…). En blogg som jag har hittat där jag funnit mycket klokt tidigare Mina sista ord till mina barn skrev ett igår väldigt tänkvärt inlägg om det här med rättvisa.

Hittade även Stockholmsnatt serie som väldigt bra illustrerade tittandet på Kalle Anka i går. Visst skrattade mina söner högt åt den tokiga fågeln och den fantastiska campingvagnen. Men ganska snart så var det annat som fångade intresset.

